SB PCI64 dos drivers ..help !!!(plz)

Autor: Mariusz (eonx_at_polbox.com)
Data: Fri 07 May 1999 - 18:41:47 MET DST

Czesc !!

Zacznijmy od tego, iz kupilem sobie karte muzyczna (nazwa jak w tytule).

I zrodzil mi sie maly (duzy) problem: nie chce mi ona dzialac pod DOS-em
( mimo iz instalowalem jakies apinit i inne badziewie:)) Ustawiajac
rozne DMA i IRQ otrzymuje taki efekt iz program w ktorym pracuje ( Fast
Tracker 2.08 [btw.roolz] )nie moze z karty wydusic dzwiekow ( tzn. dusi
ale przez 3 sec. pozniej sie dzwiek zawiesza , i aby dalej zaczal grac
musze zmienc cos w configu programu albo zatrzymac odgrywanie a pozniej
je wlaczyc) Czy ktos z szanownego grona wie jak taki problem rozwiazac
ew. prosze o namiary w inecie ,skad moge sciagnac jakies lepsze
sterowniki itp. ( karta w WinShit'95 dziala cacy ...)
no to na tyle dzis bye

ps.juz za 3 dni matura ,a mi karta nie dziala fuck my education ,music
is my pasion.

Adam D.A.Hobbit Dzielnicki
dahobbit_at_friko4.onet.pl
ew.
eonx_at_polbox.com

odp prosze na jeden z priv ( jesli mozna i nie spowoduje to kolejnej
wojny)

Z dolu (unizenie) dziekuje za HelP !!!