Re: glupi zarabiacze !!!

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Fri 07 May 1999 - 17:57:45 MET DST

Talajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl> wrote:

> wierzysz w to? =:)
> ja nie wierzę.

mozna puscic :)))

ale lamer i tak nie zrozumie i nie wykona
a jak nie jest lamerem, to sam sobie poradzi :)))

w skrocie dla fat32:
odszukaj poczatek drugiego fat'a (najczesciej F8 FF FF od ofsetu 0)
potem w sektorze musza byc rosnace liczby hex (od ofsetu 0x20 - okolo)
zapisz sobie nr sektora (diskedit dla win95, wersja 2.0 lub wyzej)

odszukaj poczatek root'a - najczesciej plik SUHDLOG lub BOOTLOG
przejdz na jego poczatek - zapisz sektor
i masz juz wielkosc fat'a w sektorach

skopiuj go do 0/1/33 - najczesciej tam sie zaczyna fat
skopiuj z dobrego kompa mbr do 0/0/1
oraz z dobrego 3 sektory hboot'a 0/1/1/3 (cyl/sides/sect/number)
hboot do 0/1/1 oraz 0/1/7 na hard drive 1

nastepnie popraw parametry w boot32
ilosc sektorow zarezerwowanych to 32, ilosc na fat - wyliczona

przebootowac i jesli 'widac' katalog glowny na C:
to gotowe
jesli nie, to trzeba wyliczyc polozenie pierwszego fat'a
(przesunac kilka sektorow dalej i odpowiednio zwiekszyc 'reserved')

mozna sprobowac wypisac kilka dokladnych wzorkow
ale nie mam teraz na to ochoty

a potem ktos to opublikuje w jakims CHIP'ie jako swoje

bylbym zapomnial, trzeba tez poprawic odpowiednio wpisy w tablicy
partycji

byc moze ndd /rebuild tez pomoze ???

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl