Re: AGP i S3 Trio3D

Autor: Michał (miszelNOSPAM_at_priv.onet..pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 22:24:01 MET DST

Tyle to sam wiem (i prosze mi nie sugerowac, ze myle podstawowe rzeczy :)
Plyta posiada slot AGP, tyle ze nie bylem pewien, czy karta z niego korzysta.
OK - zajrzalem do kompa, karta siedzi na AGP. Znaczy - powinna (??)
z niego korzystac.
Pytanie: jak udowodnic, ze tak jest, ew. sprawdzic, czy jest to AGP 1x czy 2x ?
Dziwne: programik PowerStrip pokazuje, ze AGP jest niaktywne...

prosze o jakies sugestie

Michal.

KejeK napisał(a) w wiadomości: <7gssii$os5$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl