Creative Graphics Blaster Riva TNT - POMOCY !!!

Autor: Jacek Popko (popko_at_fxmedia.com.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 23:11:37 MET DST

Witam szanownych Grupowiczow,
mam nastepujacy problem:

nie udaje mi sie uruchomic ani gier QUAKE, UNREAL, HALFLIFE itd. tak by
uzywaly akceleratora (wieszaja sie pod win 95) ani, co wazniejsze, MAX-a
ze sterownikami open-GL (efekt ten sam takze pod win NT)
mam celka 400 na plycie asusa P2B, 196MB ramu (BX), win95 OSR 2.1pl /win
NT wrkstn zainstalowany suplement do USB, testowalem nst. drivery: firmowe
(z karta) creativu, nowe creativu (oparte na detonatorach) oraz najnowsze
wypuszczone przez rive (wszystko ze str. ftp.pc.com.pl), ani karta ani
procek nie byly podkrecane.
prosze o mozliwie szybka odpowiedz - najlepiej na priva:
popko_at_fxmedia.com.pl

z gory wielkie dzieki,
Jacek Popko

FXmedia.