haslo na BIOS (Award)

Autor: KeNNy (kenny666_at_promial.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 18:51:27 MET DST

Z gory przepraszam jezeli poruszam ten problem poraz n-ty...

Mam BIOSa 4.50G (awarda) , w internecie dowiedzialem sie o uniwersalnych
haslach , ktore pozwalaja uzyskac dostep do komputera np.
\\\z , 5895859 itp.

Jednak to nie ja mam problem , lecz moj kumpel. On ma BIOSa 4.50PG
i zadne z hasel , ktore dziala u mnie nie dziala u niego. Czy wiecie jak mu
pomoc ? Znacie moze jakies uniwersalne hasla na BIOS 4.50PG ?
Z gory dziekuje

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl