Re: Gdzie moge znalezc ?

Autor: Mikolaj (mikolaj.milewicz_at_no.spam.softax.com.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 18:19:20 MET DST

> Moglbym Ci polecic pismo GFX z marca lub kwietnia 1999 - byl przeglad
> 19-tek... Pismo jest dla Grfikow, wiec i monitory sa racze dobre, a co
> za tym idzie - drogie... Polecilbym Philips 109 MMedia za <3000 z
> VATem..

Ja bym akurat nie polecł philipsów - u mnie w pracy są różne monitory i
akurat philipsy są najgorsze. Nie wiem czy są takie 19' ale 17' są b. dobre
nokie z trinitronem.
19' nokie też są b. dobre - b. stabilny i wyraźny obraz mają.

Ja obecnie używam nokie 446Xpro i jestem z niej b. zadowolony (kosztuje cos
koło 2300 netto).

--
---===<<< Mikolaj Milewicz >>>===---
Time in the past runs faster then in the future