Re: WIN98 USA a WIN98PL

Autor: Jarosław Łojek (jalojek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 20:22:21 MET DST

Nie zrozumiałeś. Te dyski wpięte nawet jako drugie (mogą być puste, tylko
założona partycja FAT) wieszają każdy komputer z zainstalowanym WIN98 PL. A
system sadzałem na tym innym dysku od nowa, więc nie jest to przyczyna karty
graf.
A jak system chodził, dopiołem jednego z tych 1,5 MB i już system nie
wstawał. I nie dało się na nich poprawnie przeprowadzić instalacji WIN98 Pl,
a WIN98 US szła bez problemu (dysk na którym miał być system był
czyściutki).
Więc gdzie może być problem?
jalojek_at_friko2.onet.pl