Re: Wirusy moga przetaktowac procka i spalic ? bylo : Re: umowagwarancyjna a cih

Autor: PiotrG (pgl_at_orfe.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 16:43:31 MET DST

Piotr Przyborski napisał(a) w wiadomoœci: ...

>W zasadzie fakt i jak mi sie wydaje konstruktorzy do tego caly czas daza.

OK. Racja. Ale na obecnym etapie technologii tego typu zdazenie nie moze byc
powodem roszczen gwarancyjnych skierowanych do dostawcy czy producenta
(pomijam przypadki, gdy poslizg spowodowany byl uszkodzeniem lub wada
samochodu - jak i oczywistym jest fakt, ze gdy flash czy dysk walnie sam z
siebie - podlega to jak najbardziej gwarancji)

PiotrG