Re: RATUJCIE !!!

Autor: Grzegorz (gregg_at_euler.mat.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 15:35:25 MET DST

czadanki <czadanki_at_box43.gnet.pl> napisal:
> Moja historyjka jest może trochę przydługa, ale jest to konieczne żeby dało
[...]
> serwisu ? Przez ostatnie dwa dni walczę z tym bez przerwy i ręce mi już
> opadają. Skończyły mi się pomysły.

Byc moze przyczyna jest uszkodzona pamiec.
Ja mialem kiedys przygody ze swoim 386 i dyskiem 120MB. Choc pewnym byc
nie moge obwinilem pamiec cache na plycie. Z inna plyta, z ta sama pamiecia
RAM i tym samym dyskiem wszystko bylo ok. Bylo takze ok gdy nie uruchamialem
programow do buforowania danych (np. smartdrv). Pod Win (wtedy 3.11) wywalal
sie od razu. W DOS'ie chodzil dobrze.
Kazde uruchomienie Win lub smartdrv konczylo sie takimi samymi objawami jak
te o ktorych pisales (zle nazwy plikow, skrzyzowania itd.).

A wiec -- sprawdz pamiec -- reklamuj plyte.

Grzegorz