CD-ROM - krótkie nazwy

Autor: margo (margo1_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 14:45:04 MET DST

Nie czytuję tej listy regularnie, dlatego nie wiem, czy już kiedyś ten
problem pojawił się. Jesli ktoś mógłby mi pomóc... byłabym baaaardzo
wdzięczna.

    Moja siostra kupiła niedawno komputer. Ma też CD-ROM 32X, ale nie
wiem jakiej firmy. Okazało się ostatnio, że z płyt CD odczytywane sš
krótkie nazwy plików. Skopiowałam zawartość na dysk, ale to niewiele
pomogło, bo system (Win98) poprostu nie zna, nie widzi i nie pamięta
długich nazw tych plików skopiowanych z płyty CD. Wyświetliłam zawartość
płytki w DOSie ( poleceniem dir) i tam gdzie powinna się pojawić pełna
nazwa pliku, nic nie było, żadnych informacji. To nie jest wina jednej
płyty, bo przetestowałam kilka.
Pozdrawiam...
MARGO