Re: Jaki uniwersalny program do UPS?

Autor: Grzesio (grzesio_at_security.net.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 14:01:18 MET DST

Mariusz Konarski <maniek22_at_polbox.com> wrote in message

> Witam !!!
>
> UPS moze, jesli ma RS232 ale duzo zalezy od oprogramowania.
> Mozna:
(CIACH)
> - kilka innych mniejszych bajerofonow.
>
> Pozdrawiam serdecznie !!!
>
> ############# MARIUSZ KONARSKI ###############

To prawie na pewo bedzie mial wlasne dedykowane oprogramowanie i zadne inne
tu ne pomoze. Teraz od szczescia zalezy czy producent dolacza je bezplatnie
czy kaze sobie zaplacic. Na uniwersalny program nie masz co liczyc.

Ja mam tego pecha, ze moj UPS tez sporo umie, tylko za darmo nie ma
oprogramowania. A rownoczesnie az tak mi na niezawodnosci domowego kompa nie
zalezy.

Podaj producenta i model, to a nuz ktos ma i Ci podesle. Sprobuj u
dystrybutora, moze na stronach producenta...

--
Grzesio
grzesio_at_faq.net.pl