Re: Lan- konfiguracja.....

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_op.onet.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 13:50:33 MET DST

Czesc!

> 1. Musi być ta sama grupa robocza.

Wcale nie musi byc ta sama zeby sie widzialy.

> 2. Najlepiej zastosować TCP/IP, wywalasz IPX

Tyle ze przy IPX i NetBEUI nic nie trzeba konfigurowac, a TCP/IP trzeba.

> 3. Musi być klient sieci microsoft network.

Racja.

> 4. Musisz udostepnić zasoby, aby byly widoczne na drugim kompie, a co za
tym
> idzie, musisz zainstalować udostepnianie zasobów.
Tez racja.

Tyle ze problem moze byc po stronie sprzetu. Jak podlaczyles kabel pomiedzy
komputerami tzn czy zastosowales t-konektory (trojnik) i terminatory z
kazdej strony ? Jesli nie to siec nie zadziala. A jest to typowy blad ludzi
nie znajacych sie na tych sprawach. Czesto w pudelku z karta jest taki
trojnik i terminator, ale nie zawsze (firma 3Com nie daje nic).

Marcin M