ficva503+,nowy bios i zoltrix33600vsp

Autor: czolgu_at_friko6.onet.pl
Data: Thu 06 May 1999 - 12:24:18 MET DST

Witam i pytam:
Co może być przyczyna tego, że po załadowaniu nowego biosa(1533, stary
1512) modem nie odpowiada(ani pod terminalem NC w dosie, ani w
windows).
Po akualizacji biosu wszelkie ustawienia w setupie pozostały nie
zmienione.
Nowy bios jest mi potrzebny, bo na starym nie "chodzi" s3savage.
Probowałem zmieniać sloty, wyjmowałem katrę muz. ale niestety to nic
nie pomaga.
Oczywiście ze starym biosem modem działa bezbłędnie.

pozdrawiam i proszę o pomoc...
 czolgu_at_friko6.onet.pl