Re: SB64pci milczy

Autor: anieli (anieli_at_rsi.com.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 09:32:32 MET DST

Krzysztof Grad wrote:

> Witam!
>
> Po zainstalowaniu sterownikow wszystko wyglada calkiem normalnie.
> Uruchamiaja sie wszystkie gry i programy z dzwiekiem. Wszystko wyglada cacy,
> nawet wskaznik mocy sygnalu pieknie skacze do gory. No i nie byloby w tym
> nic dziwnego gdyby nie to ze z glosnikow nie dobywaja sie zadne dzwieki.
> Glosniki sa ok, podlaczone do wlasciwego gniazdka.
>
> Co robie zle? Podczas instalaacji widzialem kommunikat ze sterownik ktory
> wybralem (ensoniq audioPCI) jest nienapisany dla tego urzadzenia. Jednak
> jest to jedyny sterownik na tej plycie.

> [...]

Znam ten ból sam walczyłem prawie tydzień aż w końcu zobaczyłem że na chipie
pisze ES1371, czy tak? Jeśli nie to dalej nie czytaj, a jeśli to ES1371 to
twoja karta to prawdopodobnie Ensoniq SoundBlaster 64PCI.
Ja kupiłem taki OEM i się zaczęło.
   Poszukaj na www.sounblaster.com tylko w AMERYCE bo hamusie w europie nie
mają nic na ten temat
www.soundblaster.com/home.html i tam jest odnośnik do
 Ensoniq Audio PCI
ewentualnie w serarch'u poszukaj ensoniq. Tylko pamiętaj w ameryce!
 Sterownik nazywa się epw9xup.exe.
Andrzej N.