Re: Com w Soyo ?

Autor: Stanisław Król (stanley_at_dsi.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 09:57:10 MET DST

Artur Owsianik napisał(a) w wiadomości:
<7gp3eo$fe3$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
>Witam
>Wlozylem normalnego Coma (kabelek) w plyte Soyo i nie
>dziala mycha
>Podobno kabelek od Soyo ma troche inaczej podlutowane
>nozki na zlaczu. Jesli jest ktos kto mial ten sam problem
>i go rozwiazal w sposob inny niz kupienie kabelka od Soyo
>to bardzo prosze o przeslanie rozmieszczen/ polaczen kapbelka
>ze zlaczem.
>(najchetniej na priva)
>
>Pozdrawiam
>arti

Są tylko dwa warianty lutowania taśmy do złącza typu D (podaję dla 9-pin)

        wariant 1 wariant 2
taśma złącze taśma złącze

    1 1 1 1
    2 2 3 2
    3 3 5 3
    4 4 7 4
    5 5 9 5
    6 6 2 6
    7 7 4 7
    8 8 6 8
    9 9 8 9

Niestety nie wiem który akurat jest zastosowany w twojej płycie. A druga
sprawa to płyty SOYO, z którymi miałem do czynienia miały odwrotnie opisane
porty tzn COM1 opisany jako COM2 i na odwrót.

Pozdrowienia!
Stanisław Król
stanley_at_dsi.pl