Re: Do czego sluzy 'fuse' przy porcie klawiarury ?

Autor: Maciek Bartnik (Maciek.Bartnik_at_p333.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 04 May 1999 - 22:13:34 MET DST

[03 May 99, 13:53]: Robert Wojciechowski => All:

 RW> Taki maly things tak zatytulowany farbka na laminacie.
 RW> Podlaczajac zasilanie kamerki CCD (PC Vision 300) przez
 RW> port klawiatury uszkodzilem chyba ten element albo
 RW> jakis inny a ten wylacza mi zasilanie do klawiaturki.
a do slownika zajrzec nie laska? to bezpiecznik ... w moim przypadku
byl to 3A/125V o ile dobrze pamietam ... swego czasu probowalem taki kupic, ale
oferowali mi tylko w opakowaniach po 1000szt. :]
(jesli ktos wie, gdzie mozna w Warszawie kupic cos takiego w detalu to poprosze
o info, tylko nie piszcie, ze na wolumenie)
 RW> Jak zawatowalem to FUSE to komp dziala bez
 RW> zadnych dziwnych objawow .
 RW> Tak czy tak kamerki nie moge do tego portu juz podlaczyc
 RW> bo komp wydaje dziwne dzwieki i siada 5V.
moze kamerka jest zwalona i ciagnie jakis wiekszy prad ...
 RW> Kto powinien zaplacic za reperacje i co moze byc uszkodzone.
 RW> Ew. moze sam moglbym wymienic zepsute czesci :)
zainstaluj zamiast bezpiecznika kawalek kabelka i nie uzywaj kamerki

Maciek