Re: Progrmay naprawiajace bledy na dysku !/?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 01:52:08 MET DST

On Wed, 05 May 1999 12:41:57 GMT, radeckip_at_priv.onet.pl (Paul
Radetzky) wrote:

>Zalezy co na tym dysku masz... Jak Winde + gierki + zestaw IE to moze
>i wystarczy (moze np. robisz reszta na tym Linuxie), ale jezeli masz
>tak jak ja, do samej obrobki webu cosik 100 czy 200 mega progsow no
>obrobki HTML'u i javy, do tego masa innych drobiazgow do inetu, masa
>edytorow dzwieku i grafiki, to przeinstalowanie Wina siedzac od rana
>do wieczora bedzie PRAWIE 3 DNI! (wliczone szukanie programikow tych
>na stosie CD'kow). W 95 od powstania przeinstalowywalem DWA razy.

Zero gierek, zadnego IE :-))), za to kupa softu (cirka 100-150 sztuk
mniejszej i wiekszej :-))) drobnicy). Postawienie tego wszystkiego
zajmuje mi kwadrans (pomijajac czas formatowania dysku). Jak? Bardzo
prosto. Poswiecilem kilka dni na zrobienie wzorcowej instalacji,
ustawienie wszystkiego dokladnie wedlug zyczenia, intensywne
rozmyslania, czy to aby juz wszystko, po czym zapakowalem to dosowym
RARem bez kompresji i zgralem na CD. No i teraz w razie bajzlu: kopia
danych i dokumentow na inna partycje / dysk, start ze spreparowanego
do tych celow flopka, format c: /s, odtworz.bat: odpakowanie archiwum
na c:, odtworzenie dlugich nazw, reset i juz system posadzony! Razem z
pierdolami typu defragmentacja calosc zajmuje okolo 40 minut.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--