Re: Do bywalcow gieldy

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 22:31:57 MET DST

Dnia Wed, 5 May 1999 01:41:08 +0200, "Creavis" <creavis_at_kki.net.pl>
napisał:

>da sie da wsadzisc w toto mmx'a-a hx wcale nie byl pierwszy-ani drugi, ani
>chyba nawet 3-ci, jezeli chodzi o chipsety do pentium. osobiscie bylem swego
>czasu posiadaczem plyty z chipsetem NX <do 100mhx, potem do 133, po upgrade
>biosa>
>a zdaje sie ze do p60 i 66 chyba bylo cos innego tez? wiec..... :-)

wspomnienia starych czasow mozecie sobie chyba odpuscic, w kazdym razie to
nie jest sprawa chipsetu HX/VX/cokolwiek, czy obsluguje MMX, tylko podania
dwoch napiec.

Inna sprawa, ze na pojedynczym napieciu tez zadziala, nawet w najstarszej
plycie i430FX. Co bylo tu juz sygnalizowane 666 razy. Sam zreszta tak
jechalem przez miesiac (procesor ip200mmx, plyta noname i430FX, single
voltage 3.3V)

Na koniec: akurat tak sie sklada, ze wiekszosc znanych mi firmowych plyt na
HX obsluguje procesory dwunapieciowe. No, moze poza SOYO 5TF (pozdrawiam
kilku kolegów...)

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl