Re: Uwaga wirus Happy99.exe rozsylany przez usenet, jako zalacznik

Autor: Christopher R Robak (ogonczyk_at_netscape.net)
Data: Wed 05 May 1999 - 22:10:48 MET DST

Bardzo to wszystko ciekawe ale jakos jeszcze nikt mnie nie zaskoczyl, mimo ze na grupie Polityka obrzucam bluzgami roznych ideowych przeciwnikow a i tutaj tez mnie kasano. Zapraszam do wyslania mi wirusa kolegow na adres zwrotny. System netscape.net nie przyjmuje listow z zalacznikiem, odbije go wam spowrotem i, daj Boze, wasz komputer zasyfi. Mam ja juz 4 prywatne adresy email, na platnym ISP(Internet Service Provider) 1 adres oraz 3 darmowe jako ze tu u nas darmowe ISP mnoza sie ostatnio jak kroliki. Najczesciej tez czytam swoje prywatne listy na kieszonkowym psion5 w pracy. Ta cudowna zabawka ma , jak sie okazuje teraz, dodatkowa zalete: nie przepuszcza zalacznikow w ogole chociaz o ich obecnosci melduje, tylko goly tekst. Tak wiec jesli mi list "smierdzi" to go przelece i skasuje w pracy.
Na wszelki wypadek jednak, jako ze strzezonego Pan Bog strzeze, tuz przed rocznica Czernobyla uzylem posiadanego programu PQMAGIC i zreformatowalem czesc twardego dysku uzywana jako dysk C. Szkoda tylko ze nikt mi nie poradzil ze tego sie nie robi po wypiciu pol butelki whisky! Stracilem przez to wiele cennych danych. No ale coz, nauka kosztuje. Pozdr.

fatso