Re: Do bywalcow gieldy

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 20:31:48 MET DST

ACC/VTS wrote:
> Przeciez HX to pierwsze z chipsetow do Pentium! (po FX'ie)
> To juz VX jest chyba nowszy, nie?
HX byl pierwszy niz VX ale za to byla to bardzo porzadnya kosc, ma kilka
funkcji, ktorych nie ma ani FX ani VX ani nawet TX.
> Mialem plyte na HX'ie ktora obslugiwala jedynie procesor max 200mhz
> BEZ mmx.
A to jest juz wina (mi sie chce ;-) ) producenta plyty, ze nie zrobil
dwu napiec i BIOS-a (bo praktycznie to jest wystarczajace do obslugi
MMX). Ja mam ASUS-a P55T2P4 na HX i jest w instrukcji wyraznie napisane
ze obslugie procesory dwunapieciowe.

> A moze mowicie o jakims innym HX'ie ?
Nie mowimy o tym samym i430HX (przynajmniej mam takie wrazenie).

pOSdrawiam
        Jacek