Re: Win95.CIH.1003 - ciekawostka

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 11:05:13 MET DST

> Z gory mowie, ze jest to prawdziwy LOG. Nie pisalem go sam, troche tylko
> skrocilem. Byl to komp przyniesiony do naszego serwisu - "bo nie
startuje".
> Ciekawe co panowie na to.
> Pozdro. Przekop.

<TU BYL LOG>

He He...

Tak to jest jak sie nie uzywa co jakis czas antyvira. Ja tez przez jakis
czas zarzucilem kontrole bo niby skad mialem zalapac jakiegos bakcyla. Potem
przyszedl modem, z przyzwyczajenia nie sprawdzalem az do momentu jak sie mi
zaczelo wszystko ze wszystkim gryzc, system sie zaczal wywalac w najmniej
oczekiwanych momentach nie pomagala reinstalacja systemu (bo po co np mialem
wyrzucac WinAmp'a.)
Efekt? 438 plikow trafionych Win95Cih'em1003 do tego jakis Marburg95 i cos
czego nie pamietam. Od tego czasu NAV zagoscil u mnie na dobre. Trial
Version pieknie usuwa wiruchy i przyjmuje nowe biblioteki wirusow.

Pozdrawiam

Piotr P.