Re: Sound Blaster Live VE

Autor: Marek Sołek (somar_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 17:38:18 MET DST

>Proble dotyczy karty SB Live VE.
>Przy nagrywaniu poprzez wejscie "Line In", ale takze przy zgrywaniu z
>CD-ROM'u w nagranym Wav'ie slychac jakies trzaski.(sprawdzone w WIN 98)
>Karta jest raczej dobrze zainstalowana - bez konfliktow sprzetowych.

Ja mialem podobny przypadek - probowalem nagrywac przy pomocy programu
CoolEdit Pro. Trzaski byly slyszalne wszedzie. Wystarczylo zaczac nagrywac w
oprogramowaniu dostarczonym z karta dzwiekowa (SB Wav Studio czy cos
takiego) i trzaski zniknely.
Po jakims czasie wymienilem procesor na szybszy i z przyzwyczajenia zaczalem
nagrywac przez CoolEdita i trzaskow nie slyszalem -> byc moze wspolpraca z
ta karta wymaga lepszych procesorow?

Somar