Re: napelniany atrament do drukarek HP

Autor: Damian Roter (damik_at_sirius.fcsd.gliwice.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 11:22:36 MET DST

Expert wrote:

> Czy dolewales do pustego zbiorniczka czy jedynie dopelniles.
>
> Kolega tez mi mowil o Parkerze.
> Wlalem do pustego i caly zbiorniczek sie wykapal w drukarce HP ;-((((((
> Chyba Parker ma mniejsza gestosc/lepkosc niz oryginalny tusz ;-(
> Kto mi powie jak jest z Parkerem w HP ?

Problem z HP nie w atramencie ale w napelnianiu (pojemnik z "plucami")
nigdy nie wolno napelniac przez dziure w srodku niebieskiej pokrywy (
dziurawic )
zrobic otworek z boku pokrywy i napelnic potem w centralny otworek w
pokrywie
wtloczyc ok 1cm3 powietrza i zakleic (jednoczesnie) otworek przez ktory
wlewamy
atrament.