Re: Czy ktos polaczyl sie na 56K?

Autor: Refix (refix_at_polbox.com)
Data: Tue 04 May 1999 - 19:13:14 MET DST

[hk] napisał(a) w wiadomości: ...

>no dobrze - w takim razie mam do was pytanie:
>czemu modem zoltrixa (ten na rockwellu) laczy sie z cyfrowa centrala (odl.
>ok.600 m) z predkoscia 14400?
>(czestochowa - rakow zachod) i za cholere nie chce wiecej? (nooo, czasem
>pojdzie na 16000) :(
>czego to wina? - sterowniki? winda? polaczenie?
>
>--
Ha...ha...ha....sory nie jest to wcale śmieszne ale masz sąsiada
na lini. A mówiąc jaśniej , jesteś wpięty na linię wraż z drugim
abonentem. To nie bajer, są to specjalne urządzenia tzw. łącza
zwielokratniające poprzez które na jednej lini wisi dwóch abonentów.
wykorzystywane właśnie w centralach cyfrowych.Dla zwykłych połączeniach
telefonicznych nie ma to większego znaczenia, jednak modem rządzi się
swoimi prawami.
Jedyna rada to zgłosić w TPSA posiadanie i korzystanie z modemu,
Wprawdzie takiego obowiązku nie ma już od pewnego czasu to jednak
warto to zrobić by uniknąć na przyszłość podobnych problemów.
Jeśli moje podejrzenia się potwirdzą, daj znać na grupę, być może
wielu grupowiczów ma podobny problem.

      refix_at_polbox.com