Re: Problem z rejestrem

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_nospam.com)
Data: Tue 04 May 1999 - 20:52:31 MET DST

>Podczas uruchamiania kompa bardzo czesto wyskakuje komunikat o bledzie
>dostepu do rejestru i kolejny o jego naprawieniu.

U mnie działo się tak, gdy miałem źle skonfigurowaną pamięć, a dokładniej:
za bardzo "podkręconą" (SIMM 70ns i zerowe WaitStates...). Żeby wyeliminować
pamięć jako źródło problemów, na jakiś czas maksymalnie spowolnij dostęp do
niej: maksymalnie duże WS'y, ustawienie jak dla modułów 70ns (opcje zależne
od BIOS'u). Jeżeli sytuacja się nie zmieni, to oczywiste, że przyczynjest
inna, a jeżeli będzie ok., to eksperymentalnie dobierz optymalne ustawienia.