Zmiana logo w biosie

Autor: Mikołaj Wyżga (sp9wug_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 14:23:26 MET DST

Witam!
Chciałbym sobie zmienić logo EPA z BIOSu ale nie wiem dokładnie jak.
Ściągnąłem programy bmp2epa.exe pliki z rysunkami *.epa cbrom112.exe i
program do programowania biosu i bios. Według opisu należy wybrać logo , ja
wybrałem linux.epa i wpisać komendę :
cbrom112 je1535.bin /epa linux.epa
i to ma podobno zmienić logo, ale u mnie ta komenda spowodowała
wygenerowanie pliku z rozszerzeniem ROM i nie wiem co z nim zrobić , w tym
pliku jest logo. Po zaprogramowaniu biosu okazało się że nie mam żadnej
grafiki w BIOSie , brakuje logo EPA i takiego małego znaczka po lewej
stronie ekranu. Chciałbym zmienić tak, żeby w miejsce logo EPA było logo
Linux a ten znaczek po lewej żeby został. Jak to zrobić ?
Pozdrawiam