Re: Czy ktos polaczyl sie na 56K?

Autor: Piotrek Lewandowski (madpicek_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 13:51:33 MET DST

>no dobrze - w takim razie mam do was pytanie:
>czemu modem zoltrixa (ten na rockwellu) laczy sie z cyfrowa centrala (odl.
>ok.600 m) z predkoscia 14400?
>(czestochowa - rakow zachod) i za cholere nie chce wiecej? (nooo, czasem
>pojdzie na 16000) :(
>czego to wina? - sterowniki? winda? polaczenie?

Ja miałem coś podobnego i okazało się że to awaria linii. Jak prowadzisz
normalne rozmowy to nie słyszysz jakiś trzasków? Ja na to nie zwróciłem
uwagi, ale w końcu zadzwoniłem do biura napraw i...naprawili. Teraz łączę
się regularnie na 47000 - 49900, choć wcześniej miałem połączenia rzędu
16000 - 21000.

Pozdrawiam

Piotrek