Dodatkowe glosniki vs SB AWE 64

Autor: CoNaN Freez (conan667_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 00:45:01 MET DST

Mam pytanie: jak mam podlaczyc dwa dodatkowe glosniki i nie spalic przy tym
karty ?
Aktualnie mam do mojej AWE 64-ki podlaczone glosniki aktywne ( sztuk 2 ).
Mam jednak jeszcze dwa glosniki ( 3 W, 4 ohm ). Problem polega na tym, ze
kazdy glosnik ma oczywiscie kabel dwuzylowy a w karcie jest tylko jeszcze
jedno miejsce ("speaker out") na malego jacka ("line out" jest zajete przez
glosniki aktywne). Jak przylutowac kabelki do jacka aby nie spalic karty i
czy rezystancja 4 ohmy nie jest przeszkoda ?

Wszelkie podpowiedzi mile widziane :)

3.V.Ta Sie !
CoNaN