Outlook express ???

Autor: mayky (mayky_at_ceti.com.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 19:08:36 MET DST

Mam taki klopot e expressem, a raczej z grupami dyskusyjnymi pod niem:
Mam ustawiny jakis serwer news spod ktorego ciagne powiedzmy grupe X , w
ustawieniach mam zaznaczone ze ma pobierac ostatnie 300 naglownkow a on
ciagnie mi wszystkie jakie sa nagrupie 2580 i wiecej..:(:(:( zrobilem we
wlasciwosciach ze ma usunac wszystkie pliki lokalne wyczyscil mi je ale po
ponownym wejsciu na grupe on znowu laduje wszystkie ..
jak sie tego pozbyc ???

pozdrawiam
MAYKY