Tv "full screen"

Autor: Mako (mako_at_no_mako.com)
Data: Sat 01 May 1999 - 16:40:43 MET DST

Witam,

czy mozna zmusic Fly Video'98 do pracy w trybie full screen? W instrukcji
(jezeli instrukcja mozna nazwac kartke A4) nic nie ma na ten temat. Byc moze
trzeba edytowac jakis plik konfiguracyjny? Pracuje przy kolorze 16 bit na
1024 x768, i mam tylko okno bodajze 800x600 a gdy zapuszcze Pubs'a to bez
problemu C+ przelacza sie na caly ekran. Acha, jeszcze jedno - przy
instalacji program cos wspomnial, ze mam za slaba karte do pracy w full
screen (pewno sie nie myli - Stb Velocity 128 Riva ZX 8 Mb ram - nowosc
sprzed pol roku :-)

Pozdrawiam,
Mako

--