Re: Formatowanie twardziela

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Sat 01 May 1999 - 00:58:48 MET DST

Marek Sawicki napisał(a) w wiadomości: <3729e0b1.2106315_at_news.tpnet.pl>...

>Dzieki, bardzo mnie pociszyles, ale czy przypadkiem poszukiwanie bad
>sektorow nie polega na zapisaniu informacji do sektora, a potem probie
>jej odczytania...

Dokladnie, tak zreszta napisalem, ale w starszych wersjach DOS. Poniewaz nie
interesowalem sie tym, wiec nie wiem w ktorych, ale na pewno nie ma tego
Safe Format z NU 8.0. Sadzac po opcji "unformat" zapisywanie zer czy jedynek
dla sprawdzenia jak to jest wyszlo z mody jakis czas temu. Mysle, ze robi
taki test NDD przy dokladnym sprawdzaniu powierzchni dysku - jesli o to Ci
chodzi.
Pozdrowienia