Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: Stanisław Król (stanley_at_dsi.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 15:27:49 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomości: <37288A2C.2342_at_friko.onet.pl>...

>Przyczyny losowe sa wymienione w polisach ubezpieczenia kompow, np. PZU

>trzeba to jeszcze wykazac.
>Moze ktos napisze z czym ten hip przylazl do pecetow.
>Moze na ktoryms CD dolaczanym do czasopism, moze w inecie ?
>Gdzie musi byc zrodlo tego .

Zrodlo tego jest prawdopodobnie w Tajwanie :). A jaką drogą dotarł do Polski
to chyba nie jesteśmy w stanie dociec.
Jeśli chodzi o CD z czasopismami to osobiście widziałem zawirusowaną CIHym
płytę z czasopisma CD Akcja czy jakoś tak.... (Nie mylić z CD Action)

Pozdrowienia!
S.Kr.