Dziwne wyłączanie sie kompa

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 22:01:40 MET DST

Posiadam płyte pcchips M747 i mam następujący problem:

Komputer pomimo róznych prob ustawien ,a mianowicie w zarzadzaniu energia w
win98 i w parameterach w biosie (power menagment) zachowuje sie bardzo
dziwnie.W zarzadzaniu energia(ustawienia raz na nigdy ,a raz czasowe ,a w
biosie tryb power... wyłaczony,właczony tez probowałem) .
Chodzi o to ,ze komp gdzies po około 15 min sam sie wyłacza .Objawia sie to
wygaszeniem ekranu (robi sie czarny) i pojawia sie mrugajacy kursor w prawym
gornym rogu ekranu.Dzieje sie to wtedy kiedy nic nie robie przy kompie
(myszke i klawiature nie dotykam).

Bardzo dziwna rzecza jest to ,ze komputer WYŁĄCZA sie równiez ,gdy gra sobie
mp3 :-(((,czyli w/g mnie jakies przechodzenie w tryb czuwania chyba odpada.
Następna dziwna rzecz jest to ,ze komp po przejsciu w stan oczekiwania w
win98 tez sie wyłacza po ok. 15 min .

Wyjscie mam tylko jedna ,reset ,komp na nic nie reaguje.Po reseci włacza mi
sie za kazdym razem scan disk ,ale bez błedów .

Co to moze być?????:-((((.Przy normalnej pracy,a wiec np. pisanie w wordzie
czy obojetnie co wszystko jest ok.

Bardzo prosze o rady .