Re: drukarka OKI 320 11" - problem z drukowaniem

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 13:38:23 MET DST

Dnia Sun, 2 May 1999 14:50:35 +0200, "Paweł Słowik"
<slowik_at_shiptech.tuniv.szczecin.pl> napisał:

>drukarka zachowuje sie dosyc dziwnie: drukuje, potem nagle zatrzymuje sie
>mruga napis MENU a potem znowu drukuje i tak caly czas. Nie jest to wina ani
>komputera ani sytemu pod, ktorym pracuje. Czy ktos ma pomysl co to moze byc
>i czy da sie to naprawic?
Czy dzieje się to przy dłużyszm drukowaniu? Jeżeli tak, to może być to
spowodowane samą drukarką. W instrukcji coś pisze, że w przypadku
zbytniego nagrzania głowicy drukarka przechodzi na druk
jednokierunkowy, a następnie przestaje drukować. Zaczyna wtedy migać
jakaś dioda. Niestety nie mam instrukcji pod ręką aby sprawdzić która.

Pozdrawiam

--
The Undefined             |Komputery nigdy nie osiągną
www.free.com.pl/undefine/ |ludzkiej inteligencji -