Re: Dos Navigator -problemik

Autor: BuraQ (domink_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 18:07:37 MET DST

Grzesiek Gajewski napisał(a) w wiadomości: ...
>A ja mam jeszcze jeden maly problem.
>W DN, niewazne czy pod Winda, czy golym DOSem, wazne
>ze na FAT32 nie dzialaja pewne komendy, np.
>-menu F2
>-operacje w archiwach (kopiowanie, usuwanie, etc.)
>-czasami nawet zadne komendy DOSowe.
>
>Znalazl ktoś na to rozwiazanie?
>A moze tylko ja mam problem? (znaczy na wszystkich komputerach
>gdzie zakladalem DN)
>(...)

Byc moze masz "skopanego" DN. Sprobuj zainstalowac nowsza/inna wersje. Jesli
dalej bedziesz mial problemy...

-- co do menu pod F2: a masz pliczek DN.MNU? Jesli jest on pusty, menu z
reguly nie pojawia sie
-- co do calej reszty: sprawdz OPTIONS (menu pod F10) --> CONFIGURATION -->
SYSTEM SETUP. Sprobuj odznaczyc "Direct access" w okienku CURRENT DRIVE
OPTIONS.

Pozdrowka,
BuraQ (dominik_at_pertus.com.pl)