Re: Skąd można ściągnąć driver do Intellimouse Microsoftu - mysz ze scrollem?

Autor: Krzysztof Bukalski (bukalski_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 16:10:47 MET DST

Mam takowego zwierza, ale drivery do niego to cała dyskietka, a je mam słabe
łącze. Jestem z Krakowa, możemy się jakoś zgadać. Może potrzebny Ci tylko
jakś konkretny plik.

Ja też kiedyś szukałem i niestety jest do zaciągnięcia tylko upgrade. Po
podstawowe musiałem się kopnąć do sklepu, w którym kupiłem zwierzątko.

Krzysztof Bukalski