Re: Karta IO.

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_friko5.onet.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 00:03:49 MET DST

Karol Bryd napisał(a) w wiadomości: ...
>Czesc! (Hi!)
>
>(mam nadzieje, ze to wlasciwa grupa na takie pytanie :-)
>
> Jestem zainteresowany kupnem karty IO do mojego peceta. Zalezy
>mi wlasciwie tylko na dodatkowym porcie szeregowym. Czy sa dostepne
>takie karty i ile kosztuja?
Oczywiście, że są. Przejdź się na giełdę sprzętu do stoiska ze
staroPozdrawiam
Marcin Bójko
mailto:bojko_at_mx.supermedia.pl
mailto:bojko_at_priv5.onet.pl
http://priv5.onet.pl/wa/bojko
ciami. Pogrzeb wystarczająco długo, żeby znaleźć taką kartę IO, na której
będzie dokładny opis zworek. Za kartę zapłacisz góra 20 zł i to jak trafisz
na cwaniaka.