Re: Odpowiedzialnosc za rozpowszechnianie wirusow ? Re: Z jakim softem przyszedl CIH ?

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 05:51:10 MET DST

> Napis na opakowaniu ich krazkow:
> "Redakcja z najwyzsza troska sprawdzila poprawnosc zawartosci plyt
> CD-Rom. Nie ponosimy jednak odpowiedzialnosci za ewentualne straty
> wywolane wadliwym dzialaniem programow, lub ich uzytkowaniem
> Plyty zostaly sprawdzone najnowszymi dostepnymi programami antywirusowymi
> "
Nie mam ich krazkow, ale moze e-mailek do nich wyjasni te sprawy.

Zawsze myslalem ze krazki w czasopismach sa bezwirusowe. Co miesiac tego
wydaja ze 100.
Jak ktos duzo kupuje czasopism to nawet nie ma czasu tego antywirusowac.

Napisz do nich, po odpowiedzi bede wiedzial czy niekupowac pism
komputerowych z krazkami CD.
Jacek