Re: SWIEEEEEEEEETNE KOPUTERKI POD LINUXA -- ZOBACZ

Autor: dj.futszak (WYTNIJTO.futszak_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 18:04:01 MET DST

On Sat, 1 May 1999 06:58:00 +0200, "Andrzej J. Turowicz"
<at_at_buchalter.com.pl> wrote:

>Uważam że powinieneś je sprzedawać po 3000zł, po co tracić na tak świetnym
>towarze.
>
>Już bez żartów myślę że nie sprzedasz ani jednego, mimo to powodzenia

Uwazam ze jednak jest to do sprzedania, ale nie w takich ilosciach, na
kilka to pewnie bym mu i znalazl kupca, a sam bym kupil z jeden pod
warunkiem ze na tej konfiguracji pojdzie mp3 :-)

dj.futszak
http://www.telefonia.w.pl
Powzyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka ktory charakteryzuje
sie wielkim ryjem i znikoma wiedza na temat telekomunikacji.
jeszcze tylko 14 dni