Re: jaki trwały monitor do 1200 zl

Autor: Marcin Bieńkowski, CHIPLab (bienkowski_at_chip.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 09:32:46 MET DST

Widzę że zaczynają się duskusje na temat monitorów a nie odpowiedź na
pytanie.
Trwały monitor to niestety drogi firmowy monitor, żadne tam CTX czy Belinee.
W grę wchodzą markowe monitory: SONY, Panasonic, Viewsonic, NEC, Philips -
ze wzgledu na założenie (kineskop nie Trynitonowaty) zostają Philips i
Viewsonic

--
Marcin Bieńkowski
CHIPLab