Re: Informacje o Zotrix FMVSP56i3

Autor: Tomek T (toturcz_at_free.com.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 11:44:01 MET DST

"Piotr K." napisał(a):

> Mam i jestem zeźlony. Czasami coś jakby port był otwarty i nie może znaleźć
> sygnału, ale jak już pójdzie to ciągnie. Sprawdziłem kilka - w każdym było
> to samo

Wydaje sie ze seria tych modemow na polski rynek byla wadliwa; mialy
polska instrukcje z bledami ort. i literowki, trzy dyskietki z driverami
i polskimi nalepkami. Mialem taki i dzialal wedlug swoich humorow tzn
czesciej nie dzialal niz dzialal, az w koncu padl.
Wymienili mi na egzemplarz (chyba) amerykanski z angielskim papierkiem i
plytka cd z oprogramowaniem America Online. Modem sprawny, niestety ma o
1 gniazdko audio mniej (tylko 2 jacki), nie pamietam ktore.
Wada obydwu egzemplarzy: slychac szumy z modemu w glosniczku albo
wyjsciu karty muzycznej (po podlaczeniu modemu do karty).