Re: Jak przegrywac CD-Audia

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 13:39:46 MET DST

> Moj problem:
> Chce przegrac Audio-CD. Wszystko super funkcjonuje tylko ze...
> po kazdym tracku mam 2 sekundy przerwy. Jak mozna to ominac?

> Moja konfiguracja :
> CD-Writer - Plextor Writer 8/20
> CD-Rom - Plextor UltraPlex 40
> Software DiskDupe 1.37 przy ustawieniu
> "Write on the Fly"
> Posiadam jeszcze WinOnCd w wersji 3.6 moze nagrywac tym ?

Chyba tak. Zgraj sciezki do Wava , odsluchaj czy nie ma trzaskow i szumu na
koncu, zrob plyte audio w WinOnCd, kliknij prawym guzikiem myszy na tracku ,
wybierz properties, "for all track" i "no pause between audio tracks" i
nagraj w DAO. Powinno byc dobrze.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu