Czy SIEĆ może zwolnić?

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 11:03:55 MET DST

Hej !

Mam taki problem - jak nikt w moim LAN'ie nie jest podłączony do
mojego komputera, to pod WinTOP'em na winampie mam ok. 2.95%
Na tym samym utworze w momencie gdy ktoś zmapował sobie moje dyski
(nawet gdy ich nie używa!) mam... 8-12%. Nie ważne czy korzysta z
dysku czy nie - ruch w sieci może być zerowy, ale wintop dalej daje mi
tak dużo!

Myślałem, że to wina PCI (sieciówka i Live! są na PCI), ale dioda na
sieciowej nie mruga więc nic nie wysyła ani nie odbiera.

Czyżby WinTOP się gubił czy to naprawdę sieć zwalnia?

System - win98, pozostałe kompy w sieci - win95.

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."