Re: Dos Navigator za darmo!

Autor: cpt. Nemo (none_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 03:20:10 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomości:
<372b6c15.2995657_at_news.rubikon.net.pl>...

>OK, FAR widzi dlugie nazwy, tylko powiedz mi tak sam, na ch*j mi
>dosowy (tekstowy) manager, ktory jakos za ch*ja nie chce pracowac pod
>DOSem? [Pardon za miesiwo, ale IMHO FAR w pelni na nie zasluguje]

Oj, oj, oj :))))
A kto Ci powiedzial, ze FAR jest dosowy ???
To typowa aplikacja Windy znakomicie udajaca DOS :)) w czystym Dosie,
jak zapewne wiesz, dosc trudno jest zobaczyc dlugie nazwy :)))
Poprostu FAR dla osob przyzwyczajonych do oprogramowania typu NC
znakomicie ulatwia pewne operacje w Windzie i jest wygodniejszy od
windzianego managera plikow zwanego Exploatorem :))

Pozdrawiam

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl