Re: Jak naprawić Bios!!!

Autor: Arek Pietrowski (arek_p_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 02 May 1999 - 01:10:25 MET DST

TP napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam.
>Powiedzcie mi jal naprawić bios po wirusie.
>Podobno można włożyć uszkodzony do dobrej płyty i trzeba uruchomić
>odopwiedni programik.
>Skąd go ściągnąć? Czy to jest bezpieczne? Czy jest jakaś inna metoda?
>Proszę o pilną odpowiedz.

Temat byl juz walkowany kilka razy na tej i na podobnych grupach ale jesli
jestes leniwy to prosze bardzo:
Sa dwa znane mi sposoby:
1.Dac do serwisu aby programatorem pamieci eprom zaprogramowali od nowa
bios.
2.Isc do kolegi,kolezanki ktor-y,-a ma ten sam typ kostki flash w ktorej
zaprogramowany jest bios (najlepiej ta sama plyta).
a) uruchomic u niego komputer z dyskietki systemowej i przy wlaczonym kompie
wyjac jego kostke flash z biosem ,wlozyc swoja i uruchomic program do
uaktualniania biosu i oczywiscie zaprogramowac swoj bios.
b)ponownie zamienic kostki z biosem miejscami jeszcze przed restartem
kompa(jesli plyty nie sa tego samego modelu) i to wszystko.
c) wrocic do domu i uruchomic kompa z naprawionym biosem