Kontroler SCSI

Autor: Witold Romaniak (witoldr_at_kki.net.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 14:55:20 MET DST

Jaki byscie polecili dobry i szybki kontroler SCSI?
Wlasciwie jestem zdecydowany na Adaptec,
tylko nie wiem jaki model bedzie dla mnie najlepszy.

Do kontrolera zamierzam podpiac tylko jedno urzadzenie
- konkretnie twardy dysk IBM Ultrastar 9ES DDRS 34560,
on jest Ultra SCSI, chyba LVD(?) .

Chodzi mi to, ze jaki kontroler bedzie najlepszy do tego dysku, a
jednoczesnie nie bedzie piorunsko drogi.

Pozdrowienia,
WR