Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: Frantz (f_frantz_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 13:06:24 MET DST

Zoltar napisał(a):
> W przypadku tego CIH'a jest tak ze on siedzi w exekach, jezeli gosc nie
> uruchamial zawirusowanego programu to by go nie mial. Jezeli uzywal tylko
> oryginalnych kopi oprogramowania to napewno tez by go nie mial. A wiec
> jezeli mial tego wirusa to tylko jezeli przegral od kogos zawirusowane
> oprogramowanie (a to juz jest piractwo) albo z sieci zciagnal wraz z softem
> (tez piractwo).

dowiaduje sie tu bardzo ciekawych rzeczy !!!
jak cos sciagam z sieci to znaczy, ze jestem piratem !!!
w takim razie wszyscy korzystajacy z sieci sa piratami

> Istnieje tez mozliwosc ze przegral zawirusowany program freeware od kolegi.
> W takim wypadku powinien sie liczyc z tym ze program moze byc zawirusowany.
> Skala jaka przybrala katastrofa spowodowana wirusem Win.CIH.95 to wyznacznik
> piractwa i nikt mi nie wmowi ze jest inaczej.

np firma pobierajaca uaktualnienie jakiegos programu np "Platnik VAT" z
serwisu producenta lub dystrybutora opragramowania

z powazaniem

--
Frantz
f_frantz_at_friko2.onet.pl