Re: PII 350 i blokada

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 14:54:53 MET DST

Przekop <przekop_at_smelcom.lowicz.pl> wrote in message
> Mam plyte LX (66MHZ) i PII 350. Z tego co slyszalem PII ma staly mnoznik,
> tym przypadku bylo by to 3,5. W moim przypadku jest to pewien problem gdyz
> wychodzi mi z tego 231 MHz. Slyszalem, ze mozna odblokowac mnoznik
izolujac
> odpowiednia nozke proca. Nie pamietam ktora, a mozliwosci jest wiele, w
> zwiazku chcialem spytac gropowiczow ktora i czy to pomoze ?

Zadna nozka nie odblokowuje niestety mnoznika tylko umozliwia (B21)
puszczanie na FSB=100MHz procki na plytach, ktore automatycznie
wykrywaja FSB z jaka procek winien pracowac.
Mozesz jednak sprobowac na plycie Abit BH6, ktorej jedno z ustawien biosu
pozwala
niekiedy ominac blokade na tych procach.

    Roger