Re: Wymiana kompa - mało kasy - dużo zmian

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 12:49:51 MET DST

Kamil wrote in message ...

>No więc tak:
>
>- wspolczuje...

Ja też ;)))

>LG nie sa takie zle - sa jeszcze 24x i to wystarcza

Podobno niezłe są CTXy. Ale nie kupuj AOpen! Mam x36 i beznadziejny...

>- nie kupuj 350 bo z nim sa rozne jaja.

A jakie? Mam 350 i nie wiem, co to za jaja... Przydałoby się dowiedzieć, że
miałem szczęście ;))

> na tym co Ci zaproponuje kazda gra lata dobrze, nie rewelacyjnie ale nie
ma
>rzeczy nie do uruchomienia glownie nowosci

>-plyta SHUTTLE HOT-591P /m.in. AMD 166-550 MHz takze k6-3/ both AT i ATX

Polecam też AOpen AX59Pro, byle szybko bo wychodzi z produkcji. Jeszcze jak
ci się uda tą z 1MB cache... Cud miód... Konfigurowalna do bólu, stabilna,
ma parę wodotrysków... Niestety (a może na szczęście) bez SoftMenu.

>-z riva i mvp3 bywa roznie , mase gier czepia sie TNT

Ale nie tragicznie - mam też i TNT. Działa jak złoto, chociaż sporo mnie to
na początku kosztowało...

>-i740 i voodoo2 12MB dosc dobry zestaw ale nie znam aktual. cen i740 8MB
>ok.175 brutto a voodoo?
>UWAGA : jesli nie chcesz rewelacji tylko grania bez skakania to wystarcza
>sam i740 tylko dobrej marki 8MB

NIE i740!!! One się wogóle gryzą z AGP na nieintelowskich chipsetach!!! Na
pewno bardziej niż TNT!

>A zatem
>AMD 300 - 320 PLN
>HOT 591P - 299 PLN
>i740 - 175 PLN
>DIMM 64/100 - 325 PLN

Ja niestety cenami nie rzucę, bo nie mieszkam w Polsce :(((

Ale za to przy TNT zbędny staje się Voodoo...

>- lg24x ale to juz przekracza Twoj limit kasy... stare CD-ROM mozna
>latwo wyczyscic

Święta racja - czyścić i dbać jak o nowy!

...to tylko moje 3 grosze...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists