Jak odtworzyc BIOS na ABIT BH6?

Autor: Marcus (marcus_at_promail.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 09:25:06 MET DST

Sprzet: A-Bit BH6 v1.0.
Przeprowadziłem wczoraj operację na BIOS'ie (wyciagniecie dobrego i wlozenie
tego po CIHu "na goraco"), ale nie daje się zaprogramować.
Niby wszystko jest "ok", ale przy próbie programowania (awdflash, wersja JJ
BIOSu) jest długie piiiiiiiiiiiiiiiiiiii, i koniec - ERROR.
Tak jakby nie bylo dostepu do BIOS'u.
Twardy oczywiscie tez nie zyje i czeka mnie odtwarzanie danych. Wystarczy
FDISK, czy trzeba uzyc czegos specjalnego?

Jezeli wiesz jak to zrobic - PLEASE help!
(chetnie na priv)

--
pozdro
MArek